A je to tu! Slovo dalo slovo a po krátké domluvě se vydáváme zdolat tuto výzvu. Osobně na power traily moc nejsem, ale někdy se to vyzkoušet musí a tak proč nezkusit rovnou ten největší a nejznámější? V 5 ráno vyjíždíme z Jiříkova a v autě plánujeme co se dá. Jediná otázka, která mě pořádně trápila je ta, že v kolik je plánován návrat. S myšlenkou, že se vracím za svítání a jdu hned do práce jsem se držel prakticky do konce téhle série. Po sedmé hodině se dostáváme na začátek JTJPT a cvičíme si taktiku. Jelikož jsme, kvůli komplikacím, jeli jen dva tak byla celá akce o něco složitější, ale zajímavější. Žhavíme hned tři navigační zařízení a vydáváme se bleskovým tempem ku předu. V dopoledních hodinách nás doprovází optimismus a očekávaný čas odlovení poslední krabičky nám vychází kolem 18:00, což by bylo více než přijatelné. Keš jde s keší a my začínáme chytat ten algoritmus. Po cestě si stíháme ještě dělat poznámky o keších, které nejsou úplně v pořádku.

140713-jtjpt tp2 140713-jtjpt tp1Jako poděkování za PWT je uveřejním aby se vědělo jak na tom krabičky jsou. Na keši #64 se potkáváme s prvními a posledními kačery, tímto zdravím Snoufika a Dareona (jsem si vědom, že jsem nicky určitě zkomolil, tak se omlouvám – pozn. byli to snoufik a Dareon11). Na krabičce #154 se setkáváme s dalším, ale ne tak milým setkáním v podobě vosího hnízda hned vedle keše. Krabičku přemísťujeme o strom dál na stejné straně, buďte opatrní! Zmíním ještě #211 kde je hint potřeba změnit z „ovocný strom“ na „někdy tu ovocný strom jistě byl“, zůstal po něm jen kmen, dá se lehce přehlédnou.
Před #214 se zasekáváme, chytl nás slejvák a tak stojíme na benzínce asi okolo hodiny, dále pak ztrácíme čas na opravování a nahrazování již neexistujících krabiček, ale beztak poslední keš logujeme o 13 hodin později, to bylo tak akorát. Cesta na HC byla více než příjemná, Německo hrálo finále MS a silnice byli jen naše.
Abych shrnul celkový pocit z PWT. Je to příjemná zkušenost, celý den jsme si i ve dvou dost užili a poznali jsme Geocaching z odlišného úhlu. Obdivuji ownera za odvahu něco takového vytvořit a zároveň kuráž se o to starat. Nicméně si nemyslím, že tohle je zrovna můj šálek kávy, nebylo to nějak zvláště náročné, jak se mluví, ale není to nic pro slabé nátury. Nováčci zde mohou rychle přehodnotit názor na GC, ale i o těchto velkých sérií to je.


poznámky n3oklan – vše podstatné napsal už Vojta, i když mě v polovine vlastních logů podepsal jako n2oklan (aaaano, ten take „existuje“ , ale s nami nebyl – nemáš zač Míro )… snad bych jen doplnil, ze tablet přisel k újmě formou uvaření a hlubokého vybití baterie, nastěstí to po dni odpočinku rozdýchal a zase funguje
a jenom trochu statisticky – průměrná spotřeba mé GCC – Škoda Octavia (on) TOUR byla při příjezdu k první krabičče 5.4l/100km, na konci 8.4l/100km a po dojezdu domů 7.4l/100km; průměrná rychlost celé cesty 22km/h; průměrná rychlost přesunu (v>0) byla 34km/h; najeto celkem 387km a cesta nám trvala 17h:36m:51s…

a jak je vidno na teréních poznámkách, před tím, než Vojta skoro vytuhnul v autě, vznikl i návrh na logo GeoSeveru